Müügi-ja tarnetingimused
Veebipoe üld-, ostu-ja tarnetingimused
Veebipoe Rebaseonu.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Rebaseonu.ee OÜ (registrikood 1120925) asukohaga Ruumi 27 Liikva Harjumaa 76921 (edaspidi nimetatud Veebipood või Müüja).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
3. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
4. Ostja tasub kauba eest pangaülekandega kodulehel oleva pangalingi kaudu. Kauba maksumus arvestatakse ja teostatakse eurodes.
Tellimuse vormistamine
5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Makse toimub läbi Maksekeskus.ee pangalingina järgmistest pankadest - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay või kasutades Visa/ Mastercard makse/krediitkaarti.
6. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul teate saatmisest.
8. Veebipoel on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kohaletoimetamine:
OSASID TOOTEID EI OLE KOHE LAOS VAID VALMISTAME NEED TELLIMUSE KÄTTESAAMISEL. KUI SOOVID KAUBALE ISE JÄRGI TULLA SIIS TÄPSUSTA ENNE TELLIMUSE ESITAMIST KAS TOOTED ON KOHE OLEMAS.
Üldjuhul on kauba kättetoimetamise aeg reedeti, muud kokkulepped palume sõlmida enne tellimist.
Saatmist võimaldavaid kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.
9. Kauba kohaletoimetamine toimub kontaktivabalt ning Ostja valib ostu vormistades talle kauba kätte saamiseks sobivaima mooduse. Ostjal on võimalik kaubale Veebipoe omaniku juurde ise järgi tulla, sellisel juhul saatmiskulusid ei lisandu.
10. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi valiku juures, välja arvatud juhul, kui vastavalt käesolevatele tingimustele on kauba kättetoimetamine ostja jaoks tasuta.
11. Kojukande tellimused, mis jõuavad Veebipoodi kolmapäeval enne kella 12 tarnitakse jooksva nädala reedel. Kojukande tellimused mis jõuavad Veebipoodi hiljem, lähevad täitmisesse järgmisel nädalal. Juhul kui on soov kaup kätte saada varasemalt, palun kontakteeruda ENNE tellimuse vormistamist.
Kuigi müüja annab endast parima, et postiga saadetav kaup jõuaks ostjani juba paari päeva jooksul müügilepingu jõustumisest, tuleb siiski arvestada, et Eestisisesed saadetised võivad jõuda ostja määratud sihtpunkti 3-7 kalendripäeva jooksul ning väljaspool Eestit 5-8 kalendripäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist.
Kaubavedu ja -väljastamist EI TOIMU pühapäeviti, aitäh, et annad meile päeva puhkamiseks.
Kuidas pakk ohutult Sinuni jõuab:
– Kuller teavitab Sind paki kohaletoimetamisest telefoni teel
– Kuller jätab paki näiteks hoovi peale, aia taha, värava peale või kortermaja ette. Ta ei sisene hoonetesse, sh kortermajade trepikodadesse.
Kui jääd meie teenusega rahule, siis soovita seda julgelt ka sõbrale ja naabrile!
Nii suurendad tõenäosust, et värske kaup jõuab Sinuni sama mugavalt ka tulevikus!
Tarbija taganemisõigus
12. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti Veebipoest ostetud toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mis rikneb või vananeb kiiresti ning mida Veebipoel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.
Pretensiooni esitamise õigus
13. Juhul, kui Veebipood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda Veebipoelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
14. Ostja saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil arved@rebaseonu.ee või Rebaseonu.ee OÜ postiaadressil Ruumi tee 27 Liikva Harjumaa 76921. Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tellimuse number, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav (makset kinnitav) dokument.
15. Veebipood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul pretensiooni saamisest.
16. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.
17. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt makstud tasud.
18. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
19. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest või toote nõuetele mittevastavast säilitamisest.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine:
20. Isikuandmete vastutav töötleja on Rebaseonu.ee OÜ, reg nr 11209625.
Veebipood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult konkreetse tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
21. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
22. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile. Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
23. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine:
24. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile arved@rebaseonu.ee või helistada telefonil: +372 56249310
25. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni (http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) poole või otse kohtusse. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on tasuta. Lisaks on võimalik e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise keskkonda (ODR-platvorm) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Veebipoe Rebaseonu.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Rebaseonu.ee OÜ (registrikood 1120925) asukohaga Ruumi 27 Liikva Harjumaa 76921 (edaspidi nimetatud Veebipood või Müüja).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
3. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
4. Ostja tasub kauba eest pangaülekandega kodulehel oleva pangalingi kaudu. Kauba maksumus arvestatakse ja teostatakse eurodes.
Tellimuse vormistamine
5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Makse toimub läbi Maksekeskus.ee pangalingina järgmistest pankadest - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay või kasutades Visa/ Mastercard makse/krediitkaarti.
6. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul teate saatmisest.
8. Veebipoel on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kohaletoimetamine:
OSASID TOOTEID EI OLE KOHE LAOS VAID VALMISTAME NEED TELLIMUSE KÄTTESAAMISEL. KUI SOOVID KAUBALE ISE JÄRGI TULLA SIIS TÄPSUSTA ENNE TELLIMUSE ESITAMIST KAS TOOTED ON KOHE OLEMAS.
Üldjuhul on kauba kättetoimetamise aeg reedeti, muud kokkulepped palume sõlmida enne tellimist.
Saatmist võimaldavaid kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.
9. Kauba kohaletoimetamine toimub kontaktivabalt ning Ostja valib ostu vormistades talle kauba kätte saamiseks sobivaima mooduse. Ostjal on võimalik kaubale Veebipoe omaniku juurde ise järgi tulla, sellisel juhul saatmiskulusid ei lisandu.
10. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi valiku juures, välja arvatud juhul, kui vastavalt käesolevatele tingimustele on kauba kättetoimetamine ostja jaoks tasuta.
11. Kojukande tellimused, mis jõuavad Veebipoodi kolmapäeval enne kella 12 tarnitakse jooksva nädala reedel. Kojukande tellimused mis jõuavad Veebipoodi hiljem, lähevad täitmisesse järgmisel nädalal. Juhul kui on soov kaup kätte saada varasemalt, palun kontakteeruda ENNE tellimuse vormistamist.
Kuigi müüja annab endast parima, et postiga saadetav kaup jõuaks ostjani juba paari päeva jooksul müügilepingu jõustumisest, tuleb siiski arvestada, et Eestisisesed saadetised võivad jõuda ostja määratud sihtpunkti 3-7 kalendripäeva jooksul ning väljaspool Eestit 5-8 kalendripäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist.
Kaubavedu ja -väljastamist EI TOIMU pühapäeviti, aitäh, et annad meile päeva puhkamiseks.
Kuidas pakk ohutult Sinuni jõuab:
– Kuller teavitab Sind paki kohaletoimetamisest telefoni teel
– Kuller jätab paki näiteks hoovi peale, aia taha, värava peale või kortermaja ette. Ta ei sisene hoonetesse, sh kortermajade trepikodadesse.
Kui jääd meie teenusega rahule, siis soovita seda julgelt ka sõbrale ja naabrile!
Nii suurendad tõenäosust, et värske kaup jõuab Sinuni sama mugavalt ka tulevikus!
Tarbija taganemisõigus
12. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti Veebipoest ostetud toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mis rikneb või vananeb kiiresti ning mida Veebipoel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.
Pretensiooni esitamise õigus
13. Juhul, kui Veebipood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda Veebipoelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
14. Ostja saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil arved@rebaseonu.ee või Rebaseonu.ee OÜ postiaadressil Ruumi tee 27 Liikva Harjumaa 76921. Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tellimuse number, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav (makset kinnitav) dokument.
15. Veebipood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul pretensiooni saamisest.
16. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.
17. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt makstud tasud.
18. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
19. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest või toote nõuetele mittevastavast säilitamisest.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine:
20. Isikuandmete vastutav töötleja on Rebaseonu.ee OÜ, reg nr 11209625.
Veebipood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult konkreetse tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
21. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
22. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile. Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
23. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine:
24. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile arved@rebaseonu.ee või helistada telefonil: +372 56249310
25. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni (http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) poole või otse kohtusse. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on tasuta. Lisaks on võimalik e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise keskkonda (ODR-platvorm) aadressil http://ec.europa.eu/odr.